dissabte, 15 d’abril del 2023

QSL Radio Rurale, Labé, Guinea

El desembre de 2001, vaig escoltar per primer cop aquesta emissora de Guinea, que aleshores emetia pels 1386 KHz. Aleshores vaig enviar el meu informe de recepció per correu postal un parell de cops i posteriorment vaig fer intents per correu electrònic, sempre sense èxit. Fa uns dies, remenant papers, vaig trobar l'antic informe de recepció i vaig decidir fer un nou intent usant l'adreça de correu electrònic que apareix al Facebook de l'emissora: r.ruralelabe@gmail.com. La sorpresa ha estat rebre aquest cop una confirmació de la meva recepció després de més de 21 anys!

La Senyora Ramatoulaye Bah, que m'explica que està a l'emissora des de 1996, em confirma la meva recepció amb un correu electrònic sense dades i em diu que ja no emeten en ona mitjana, només en FM (91.7 i 103.1 MHz) des de l'emissor de Limboko, a 15 Km de Labé, i majoritàriament en llengua pular.

Aquesta confirmació suposa també per a mi un nou ràdio país confirmat (Guinea), cosa gens fàcil d'aconseguir últimament amb el declivi de l'ona curta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada